sobota, 22 lipca 2017

Pamiątka Ali

Właśnie przed momentem oddałam nowej właścicielce pamiątkę z okazji Chrztu  Św.  W końcu jakiś inny wzór , w końcu nie "dzidziuś na dłoni" chociaż zamawiająca początkowo właśnie tego dzidziusia chciała. Na szczęście dała się przekonać do wzoru z króliczkiem i zarówno ona jak i ja jesteśmy bardzo zadowolone z efektu końcowego. Wzór jest śliczny a króliczek wręcz do schrupania , nosek wygląda jakby był zimny, mokry i .. kochany. Wyszycie zajęło mi 5 dni. Bardzo się cieszę, że mogłam go wykonać bo od dawna bardzo mi się podobał :)

                                            Kanwa biała , 16 ct, mulina DMC

2 komentarze:

  1. Emila jestem pod ogromnym wrażeniem!!! Cudowna metryczka, a króliczek skradł moje serce:). Kocham pluszaki:). Przepiękna pamiątka chrztu dla małej Ali:). Błyskawicznie ją wyszyłaś - brawo!!! Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję. Miło mi , że Ci się podoba a króliczek faktycznie sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń