niedziela, 26 listopada 2017

Moja duma

Dawno mnie tu nie było. Coś się tam tworzy , myślę , że jak trochę się u mnie uspokoi i wszystkie dodatkowe obowiązki się jakoś ułożą to powstawiam swoje prace. Obecnie skupiam się na dzieciach. Szkoła i  ich dodatkowe zajęcia pochłaniają większość mojego dnia.
Wiem , że tu  pewnie już nikt nie zagląda ale może jednak ktoś się pojawi i dlatego wstawiam link do występu mojej 8 letniej córeczki , która dostała się do półfinału Bialskiego Mam Talent a , ze organizatorzy wymyślili głosowanie Sms to musimy prosić o wsparcie jeśli ktoś zechciałby wysłać lub o dobre myśli skierowane w stronę mojej Ewelinki , które przecież potrafią zdziałać cuda 💖
  https://www.youtube.com/watch?v=MVMLC0MUJEQ , (Sms o treści: TYP.BT.6 na numer 71480  ) koszt 1,23 zł.   Bardzo dziękuję za wszelką życzliwość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz