poniedziałek, 29 maja 2017

I Komunia Św.

Ostatnio powstał obrazek z okazji I Komunii Świętej. Nie jestem zwolenniczką wyszywania obrazków z tej okazji bo według mnie to trochę bez sensu. Na pamiątkę Komunii dzieci często otrzymują pamiątkowe obrazki w kościele więc nie potrzeba już robić drugiego ale ciotka mojego męża się uparla no to ma. Wybrany wzór nie jest w moim guście, zmieniałem w nim ile mogłam,żeby jako tako się prezentował ale i tak nie jestem z niego zadowolona .
          Kanwa ct 14 opalizująca, mulina DMC.

6 komentarzy:

  1. A ja mam takie samo zdanie na temat pamiątek na Komunie jak ty, ale wyszła pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miłe słowa i ulżyło mi, że nie tylko ja mam takie poglądy :) Patrząc na grupach jak ludzie masowo robią różne komunijne pamiątnki myślałam już, że ja jakaś nienormalna :)

      Usuń
  2. Emila - o gustach się nie dyskutuje (jeden woli córkę, a drugi teściową - hi, hi, hi). A pamiątka wyszła super:). Widzę ruchy na blogu - gratuluję i życzę wielu wspaniałych odwiedzających:). Pozdrawiam serdecznie w Dniu Dziecka:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu i również pozdrawiam gorąco .

      Usuń
  3. Piękny jest ten haft :) Wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń