wtorek, 14 marca 2017

Radość chwalenia się i podziękowania

Wczoraj był  cudowny dzień ( kolejny dowód na to , że 13 jest szczęśliwa :) ) Otrzymałam moją nagrodę dodatkową z Candy u Kasi z blogu Papierowa Pasja Kasi (  http://kasia-haj.blogspot.com/ )  Bardzo , bardzo Ci Kasiu dziękuję, sprawiłaś mi niesamowitą niespodziankę i masę radości .
Trafiłam na blog Kasi przypadkowo , przeglądając wiele innych i zatrzymałam się u niej na dłuższą chwilę a teraz już całkiem zagościłam na stałe. Jestem zakochana we wszelakich  "tworkach" z papieru . Kartki, albumy, pudełeczka i co tam jeszcze wpadnie do głowy kreatywnym osobom, podziwiam godzinami . Tak tez jest z pracami Kasi. Są piękne , subtelne i całkowicie w moim stylu, do tego Kasia tak pięknie operuje słowami , że czytać ją to czysta przyjemność. Otrzymałam niesamowitą ilość wszelakich gałązek, motylków, serduszek, naklejek, cudowne , romantyczne ażurkowe ramki, piękne papiery i masę innych dodatków , których nazw fachowych nie znam bo jestem papierowym laikiem. Otrzymałam tez przepiękną imienną  kartkę z życzeniami, która już zajmuje honorowe miejsce na półce oraz słodkości :).




Fotograf ze mnie  marny, więc przepraszam za jakość zdjęć gdyż nie oddają uroku tych cudów no i to zaledwie część mojego wspaniałego prezentu. 
Jeszcze raz dziękuję Kasiu.

4 komentarze:

  1. Szok, ale mi Emila zrobiłaś reklamę!!! Jeszcze nie mogę się pozbierać!!! Nie wiem co napisać - chyba tylko to, że bardzo Ci dziękuję, że tak bardzo się cieszysz i wszystko Ci się podoba:). Dla takich chwil warto złamać reguły zabawy:). Jeszcze raz Ci gratuluję i życzę radosnej twórczości:). Będę zaglądała z wielkim zainteresowaniem śledziła Twoje postępy:). Dopiero teraz widzę ile tego jest, hi, hi, hi. Pozdrawiam radośnie:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i po cichutku zazdroszczę pierwszej wygranej candy, Czekam z niecierpliwościà żeby zobaczyć w co zamienisz te wszystkie cudeńka i co z nich powstanie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, polecam udział w takich zabawach, radośc wielka :)

      Usuń