piątek, 7 kwietnia 2017

Powrót ....

Jak dawno mnie tu nie było , każdego dnia miałam zamiar usiąść i napisać chociaż krótki post ale czas na to nie pozwalał. W końcu dziś znalazłam chwilkę by to nadrobić. Ostatni okres był bardzo pracowity. Musiałam skończyć drobiazgi do wymianki na fb  i tak powstała świeczka , mało świąteczna bo bardziej w romantycznym nastroju , no ale jest :)
Kolejnym drobiazgiem był igielnik, jednak nie ten który planowałam wcześniej ( pasowałby do świeczki )  ale mało wyraźny wzór i naglący czas spowodowały , że musiałam wybrać prostszy wzór.  Różany igielnik jednak na pewno kiedyś zostanie dokończony :)





Do nowej właścicielki pojechało również malutkie jajeczko 



Kartka z życzeniami 


oraz tulipanki bawełniane ( niestety nie mam zdjęcia ) , włóczki , guziczki i wstążeczki. 
 Ja również otrzymałam  swój wymiankowy prezent , który bardzo mnie ucieszył  więc się chwalę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz