niedziela, 19 lutego 2017

Fenomen wzoru...

Żeby powoli wejść w tematykę mojej pasji podzielę się tym czym zajmuję się od początku tego roku , więc już prawie dwa miesiące. Zaczęło się od jednej metryczki dla znajomej a za chwilę spadła na mnie lawina próśb o wyszycie takiej samej. Ciągle zastanawiam się co sprawia , że akurat ten wzór tak wszystkich przyciąga. Jak to niektórzy mawiają , jestem głupia i się zgadzam , no bo jak odmówić rodzinie czy znajomym.  I tak powstały już cztery obrazki a przede mną jeszcze dwa i obiecuję sobie , że już w tym roku nie spojrzę nawet na ten wzór.



                                 Kanwa Zweigart - biała, ct 16.
                                             mulina DMC



16 komentarzy:

  1. To prawda, panuje u ciebie fenomen wzoru dzidzusia, być może zamawiajàcy Nie do końca sà w temacie haftu i pojęcia Nie majà o różnorodności metryczek... Jednakże wzór jest pięknym sam w sobie a i wykonanie cieszy oczy, więc czy dziwić się czy raczej cieszyć, że Twój dzidzuś jest na topie? Mi Jeszcze Nie "dane" było pracować z tym wzorem. Pozdrawiam z Poziomkowych Wzgórz ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne metryczki!!! Cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło , aż się zaczerwieniłam czytając tak miłe słowa. Dziękuję

      Usuń
  3. Wzór jest prześliczny ,może dlatego takie zainteresowanie :)
    Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te metryczki. Nie dziwię się, że mają wzięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w Twoich metryczkach!!! Są prześliczne i takie bardzo naturalne. A wykonanie i cieniowanie to dla mnie mistrzostwo świata!!! Brawo TY!!! Nie dziwię się, że właśnie ten wzór tak przyciąga uwagę - dłonie, które otulają z wielką czułością ponad 3000 g ogromnego szczęścia:). Na początku września mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze zostanę babcią (jak to brzmi?) i właśnie coś takiego by mi się przydało. Proszę napisz - gdzie mogę zdobyć taki wzór???. Dziękuję i pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej jak mi miło , tyle ciepłych słów.Dziękuję pięknie. Babcia brzmi niezwykle dumnie - gratuluję :). Co do wzoru poproszę o maila i natychmiast wysyłam :)

      Usuń
    2. Również jest mi niezmiernie miło, że trafiłam dzięki Tobie na taki wspaniały blog!!! Tak powoli przyzwyczajam się do tej nowiny - zostania babcią. Mój e-mail d.pfeiffer@wp.pl i proszę wpisz słowo "wzór" - abym nie odhaczyła jako spam. Może kilka wskazówek? I najważniejsze jak długo robisz taki jeden projekt? Jeśli oczywiście można wiedzieć:). Dziękuję pięknie, że się dzielisz:). Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia:).

      Usuń
  6. wow jakiez to piekne :) niesamowite i bardzo oryginalne :0 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń