niedziela, 19 lutego 2017

Początek.....


 Mam na imię Emila , mieszkam gdzieś na krańcach Polski. Jestem zwykłym, szarym człowiekiem, matką i żoną. Staram się ubarwić otaczającą mnie rzeczywistość wytworami moich rąk.Skąd pomysł na prowadzenie bloga ? To zasługa mojej wirtualnej ( mam nadzieje , ze już niedługo) ,najlepszej koleżanki, której wyobraźnia, kreatywność i umiejętności powalają mnie na kolana każdego dnia. Czy mi się uda ? -nie wiem, ale jej wizja wspólnego picia herbatki przy pisaniu postów na naszych blogach bardzo mi się spodobała i oto jestem :)  Chcę w tej przystani móc zatrzymać wszystkie ważne dla mnie chwile, zebrać wszystkie moje prace i wypić morze herbaty z moim dobrym Duszkiem :) .Kocham motyle ale nie jestem tak barwna jak one stąd Księżycowy Motyl - ćma księżycowa - motyl nocy, piękny i tajemniczy,  jak z innej planety.Może mało barwny ale  wyjątkowy. Rodzi się i żyje tylko po to żeby dać życie innym. Ja również żyje dla innych a tworze dla siebie.

1 komentarz: